دانلود متاتریدر 4 برای ویندوز

دانلود متاتریدر 4 برای ویندوز

آموزش قدم به قدم دانلود متاتریدر 4 برای ویندوز

دانلود مستقیم متاتریدر 4 برای ویندوز

 

متاتریدر 4 (MetaTrader 4 یا MT4) یکی از محبوب‌ ترین پلتفرم‌ های معاملاتی در جهان به ویژه در زمینه معاملات فارکس است. پلتفرم متاتریدر 4 در سال 2005 منتشر شد و از آن زمان به یکی از اصلی‌ ترین ابزارهای معاملاتی جهان تبدیل شده است. متاتریدر 4 یکی از پرکاربردترین پلتفرم‌ های معاملاتی است. چرا که بیش از 400 میلیون کاربر در سراسر جهان از آن استفاده می کنند.

 

شاید برایتان جالب باشد که بدانید پلتفرم MQL4 به زبان‌ های مختلف از جمله فارسی، انگلیسی، عربی، چینی، ژاپنی و کره‌ ای در دسترس است. همچنین در بیش از 150 کشور جهان دانلود متاتریدر برای ویندوز، اندروید و… شکل می‌گیرد و این کشورها از آن استفاده می کنند. این پلتفرم دارای قدرت و انعطاف پذیری زیادی است، چرا که در روز بیش از 30 میلیون معامله از طریق متاتریدر 4 انجام می‌ شود.

 

متاتریدر 4 دارای یک کتابخانه گسترده از اندیکاتورها و اسکریپت‌ های آماده است که به تریدرها در تحلیل بازار و انجام معاملات کمک می‌ کنند. همچنین اگر دنبال دانلود متاتریدر 4 برای ویندوز هستید، خوب است بدانید که این پلتفرم به تریدرها امکان می‌ دهد تا معاملات خود را به صورت خودکار انجام دهند. این ویژگی باعث صرفه‌ جویی در زمان و افزایش بهره‌‌وری تریدر می‌ شود. خب حالا که با ویژگی های جالب این پلتفرم آشنا شدید راه های دانلود متاتریدر 4 برای ویندوز را بررسی می‌ کنیم:

 

دانلود متاتریدر 4 برای ویندوز 10 از سایت MetaQuotes Software

شرکت MetaQuotes Software یک شرکت نرم‌ افزاری روسی است که در سال 1996 تأسیس شد. این شرکت به‌ عنوان توسعه‌ دهنده پلتفرم‌ های معاملاتی MetaTrader 4 و MetaTrader 5 شناخته می‌ شود. سایت MetaQuotes Software به‌ طور منظم به‌ روزرسانی می‌ شود و اطلاعات آن همیشه به روز و کارآمد است.

 

سایت متاکوتس یک انجمن فعال دارد که تریدرها می‌ توانند در آن با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و تجربیات خود را به اشتراک بگذارند. متاسفانه این سایت در حال حاضر دانلود متاتریدر 4 برای ویندوز را ارائه نمی‌دهد، ولی برای دانلود متاتریدر 5 می‌ توانید روی لینک دانلود کلیک کنید تا به صفحه دانلود انتقال یابید.

 

دانلود متاتریدر 4 برای ویندوز

 

دانلود متاتریدر 4 برای ویندوز از سایت خود متاتریدر 4

یکی از سایت های معتبری که با خیال راحت می توانید هر نسخه ای که از متاتریدر برای هر سیستم عامل می خواهید، دانلود کنید خود سایت متاتریدر 4 می باشد. این سایت دارای قسمت های مختلفی از جمله Trading Platform ،Trading Services، Download، For Brokers، Find Broker، Company می باشد. در قسمت دانلود می توانید متاتریدر 4 را با هر سیستم عاملی که مد نظر شما می باشد، دانلود کنید. اگر قصد دانلود متاتریدر 4 برای ویندوز 10 و هر ویندوز دیگری را از سایت اصلی دارید روی دانلود متاتریدر ۴ برای ویندوز کلیک کنید تا به صفحه منتقل شوید.

 

دانلود متاتریدر 4 برای ویندوز

 

دانلود متاتریدر 4 برای ویندوز از سایت Cryptorocket 

بروکر Cryptorocket یک کارگزاری فارکس محسوب می‌ شود. این بروکر برای انجام معاملات خود از پلتفرم MQL4 استفاده می کند. کیپتور راکت بیش از 100 جفت ارز از جمله بیت کوین، طلا، نقره و… را ارائه می دهد که یکی از مزیت های آن محسوب می شود. همچنین ایرانیان نیز می توانند از آن استفاده کنند. برای دانلود متاتریدر 4 برای ویندوز می توانید کلیک نمایید و برای دانلود به صفحه این بروکر منتقل شوید. یکی از مزیت های این بروکر آن است که با ثبت نام در وب سایت و ساخت حساب می توانید یک حساب دمو داشته باشید.

 

دانلود متاتریدر 4 برای ویندوز از بروکز کریپتو راکت

 

 

ویژگی های نسخه آخر متاتریدر 4

برای دانلود متاتریدر 4 برای ویندوز 10 بهتر است با آخرین نسخه آن مواجه شوید. نسخه آخر متاتریدر چهار 5.00.00 در 30 خرداد سال 2023 وارد بازار شد. این نسخه ویژگی های بیشتری نسبت به نسخه قبلی دارد. از جمله ویژگی های نسخه آخر متاتریدر 4 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پنجره معاملات جدید: این پنجره معاملات به روز شده است و دارای طراحی جدیدی می باشد که سازماندهی و مدیریت معاملات را آسان تر می کند.
  • پنجره نمودار جدید: این پنجره نمودار دارای ویژگی های جدیدی مانند امکان نمایش چندین نمودار در یک پنجره و امکان سفارشی سازی نمودارها می باشد.
  • پنجره حساب جدید: این پنجره حساب جدید شامل اطلاعات تازه در مورد حساب تریدر مانند مانده حساب، سود و زیان و پوزیشن های باز است.

 

بهبود های نسخه آخر MQL4

اگر قصد دانلود نسخه آخر متاتریدر 4 را دارید، علاوه بر ویژگی های آن بهتر است درباره بهبودهای این نسخه نیز بدانید. به بعضی از این بهبود ها می پردازیم:

 

  • بهبود سرعت و عملکرد: نسخه آخر متاتریدر 4 سریع تر و کارآمدتر از نسخه های قبلی است.
  • سازگار شدن با موبایل: نسخه آخر متاتریدر 4 5.00.00 با موبایل و به طور کل سیستم عامل های بیشتری سازگار است.
  • پشتیبانی زبان های متنوع تر: نسخه آخر متاتریدر 4 از زبان های بیشتری پشتیبانی می کند.

 

آموزش و کار با MQL4

کار کردن با متاتریدر ۴ به خاطر رابط کاربری ساده ای که دارد، بسیار راحت است. برای شروع کار با متاتریدر 4 باید اول آن را دانلود کنید و بعد یک حساب معاملاتی در بروکر فارکس باز کنید. پس از نصب و باز کردن حساب باید حساب معاملاتی خود را به پلتفرم MQL4 متصل کنید. پس از اتصال به حساب معاملاتی به راحتی می توانید از متاتریدر 4 استفاده کنید. اگر تمایل دارید که به طور کامل متاتریدر 4 را آموزش ببینید، به شما آموزش پیشرفته MQL4 که رایگان هست را پیشنهاد می کنیم.

سایر مقالات مرتبط

متا تریدر چیست؟
متاتریدر

متا تریدر چیست؟

متا تریدر چیست؟ اولین سوالی که هر فرد وقتی می خواهد آموزش های متاتریدر مانند آموزش صفر تا صد mql5،

کامل ترین و بهترین آموزش متاتریدر 4
mql4

کامل ترین آموزش متاتریدر 4

بهترین آموزش متاتریدر 4 متاتریدر4 یک پلتفرم معاملاتی محسوب می‌ شود که دارای رابط کاربری ساده است و همین یادگیری

پاسخ‌ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. دمتوون گرممم خیلی کاربردی و عالییی اصلا عشق کردم سریع دانلود شد. خدایی فکر نمیکردم رو دانلود مستقیم متاتریدر 4 برای ویندوز بزنم و بی واسطه دانلود شه. دمتون گرم